Toggle navigation
หน้าแรก
Forex Brokers
Trader Tools
ราคาทองคำวันนี้
ยืนยันบัญชี Rebate
กองทุนทองคำ SPDR
ค้นหา
เข้าสู่ระบบ
กองทุน SPDR GOLD SHARES
ถือทองก่อนหน้า
0.00
ถือทองล่าสุด
0.00
0.00
0.00%
เปลี่ยนแปลง
เดือนนี้:
0.00
ตัน
ปีนี้:
0.00
ตัน
*หน่วยตัน / ราคาอ้างอิงล่าสุดจากสมาคมค้าทองคำ
สถิติกองทุน SPDR
ราคาทองคำแท่ง 96.5%
ราคาอ้างอิงล่าสุดจากสมาคมค้าทองคำ
ครั้งที่
ราคาก่อนหน้า
0
ราคาล่าสุด
0.00
0
0.00
เปลี่ยนแปลง
เดือนนี้:
0.00
บาท
ปีนี้:
0.00
บาท
(หน่วย บาท*) / อัปเดตล่าสุดเมื่อวันที่ 13 ก.ค. 2566 เวลา 13:04 น.
สถิติราคาทองคำ ไทย
Track all markets on TradingView
กลุ่มนักเทรดทองคำ นักลงทุนทองคำ อันดับ 1 ในไทย
Q&A Question/Answer คำถามทั่วไปเกี่ยวกับ Forex
แบ่งปันเรื่องราวดี เชิญที่นี่เลยครับ
Customer Support Officer Job Description
พิมพ์
หน้า:
[1]
Customer Support Officer Job Description
0 replies
679 views
402เทรดเดอร์สายเขียว
10,915
Customer Support Officer Job Description
«
เมื่อ:
01, กรกฎาคม 2022, 11:54:55 AM »
Customer Support Officer Job Description
The main responsibilities of the position include:
• Perform personal clientele analysis and take actions as required
• Handle client inquiries appropriately and ensure that high level service is provided
• Promote available products and services to clients
• Develop and maintain excellent relationships with prospective and existing clients
• Cooperate effectively with other departments as required
• Contribute to team effort by achieving targeted results
• Know the company's products
• Have a very good understanding of the work of other departments
Main requirements:
• Excellent oral and written skills in English
• Ability to multitask and maintain a high-level of organization
• Outstanding communication and interpersonal skills
• Excellent computer literacy and typing skills
Type of employment:
Full time
Salary:
Negotiable
Location:
Bangkok Thailand
Contact email:
[email protected]
บันทึกการเข้า
พิมพ์
หน้า:
[1]
GOLD chart
by TradingView